sleeping beauty

tänkte först skriva, godmorgon på er! men sedan kom jag på att klockan var 17.06. tro inte att jag har sovit tills nu. jag var uppe tio i åtta imorse. hade samling med fotbollen 08.45 så där stod jag och puttrade imorse.
hade match idag i sjöbo och vi vann med 5-1. detta var min första 11a manna match på nästan ett år. och om jag ska vara ärlig kändes det ganska bra. men framförallt så otroligt roligt!

kom hem vid strax över ett. då jag åt otroliga sex mackor!! var så hungrig så att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. kunde inte ens prata i telefon med alex så hunrgig jag var. sex mackor alltså, det är nog något rekord från min sida.

efter mack-race´et så gick jag och la mig, var så trött så trött. men det tog ett tag innan jag somnade. men när jag väl somnade sov jag gott. mamma väckte mig nu. ska göra mig iordning för mamma och jag blir hämtade om en halvtimme.

ska med mamma och pappa till deras kompisar för en TP kväll.

ha en lovely lördagkväll!

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0