tår

måste bara berätta om min tå. igår på fotbollsmatchen lyckades jag med att stuka min tå. men vet ni vad det sjuka var? att jag kände inte av när jag stukade min tå. utan det kom på kvällen. och fy sjutton vad ont det gjorde. alltså helt ärligt, jag visste inte ens att man KUNDE ha så ont i sin stortå. och jag har ändå brutit den en gång. men smärtan var helt olika, och jag måste nog säga att detta var värre.

innan jag la mig igår tog jag två ipren så att jag kunde somna och sen nu när jag vaknade känner jag ingenting av smärtan. den har bara försvunnit, ut i universum eller något?

men visst är det sjukt. igårkväll hade jag så ont så att jag inte visste vart jag skulle ta vägen, och nu är all smärta som bortblåst? strange.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0