tidag 7e februari

idag var jag och strosade runt i stan med nathalie. det var nog första gången detta året, helt ärligt. blev interjuvad till reklamfilm som ska visas på youtube. man skulle svara på fem "frågor". eller de visade fem olika kort där det stod ett ord, så skulle man säga det första man tänkte på när man fick se ordet.

gick runt i affär efter affär, men hittade ingenting. vilket som var bra. ska ju inte shoppa något förrens london. åh vad jag längtar efter att få spendera pengar! en sak köpte jag dock. ett puder eftersom att mitt är slut.

köpe ett från m.a.c. har aldrig testat märket så det ska bli spännande. berättar för er vad jag tyckte om några dagar få ju ge det en chans.

har precis slängt i mig thaimat. får passa på när alex är borta och jobbar, han är inte så stort fan av asiatisk mat.




ser ut som jag har en fem meter lång fot

pudret från m.a.c kostade 200 kr



later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0