tisdag 15/2-11

godmorgon på er. herregud vad det blåser ute och är kallt. men jag trotsade det och gick ändå hem från jobb. hulken höll på att blåsa bort, men det var bara att hålla lite extra hårt i kopplet.

har varit hemma ett tag. har hunnit få i mig både frukost och två cigg. fan jag som skulle dra ner.
dagens planer är få, det finns bara en om jag ska vara ärlig. fotboll ikväll kl 18.00. innan dess ska jag inte göra många knop. man behöver sådana här dagar också, då man inte göra någonting. jag är frukansvärt dålig på att inte göra något. blir så rastlös så att jag klättrar på väggarna. men övning ger färdighet.

detta är och kommer att vara min outfit idag fram tills det är dags att byta om till träningskläder.


later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0