tisdag 8/2-11

godmorgon på er. jag är uppe med tuppen som vanligt. dagar som idag önskar jag att jag hade kunnat sova som alex, hela tiden, oändligt. utan att komma ihåg/påverkas av sina drömmar. men jag vaknade strax innan nio.

drömde mardröm inatt igen. denna gången handla den inte om alex utom om hulken. jag drömde att hulken hade fått tre valpar så var jag, mamma, pappa, simon och jessica någonstans, vid någon skog. så släppte vi ut valparna och hulken så att de kunde få springa av sig lite.
efter en stund så ser vi en stor jävla björn komma ut från skogan. björnen anfaller en människa där, då får två andra människor skjuta björnen. men den dör inte direkt. den blir ännu mer agresiv och börjar springa runt som en galning. vi hoppar in i bilen snabbt som fan, men inga hundar fick vi med oss. vi kör runt ett tag och ser att hulken är ganska nära bilen. så vi kör mot henne, öppnar bildörren så att hon lyckas hoppa in. vi är hack i häl med björnen så vi måste  köra där ifrån, utan hulkens små valpar.

åh det var hemsk! kommer ihåg hur jag grät och grät i bilen då vi precis hade fått upp hulken. sedan vaknade jag.
ush vad jag hatar mardrömmar, tredje irad nu. nu får det fan räcka!

min tös <3


later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0