today I feel like I don´t want to anything

att inte göra något idag går faktiskit bra. jag har kollat på sex and the city 2 t ex. nu är klockan snart fyra, bara två timmar kvar tills jag börjar träna.

detta kanske låter jätte löjligt i era öron, men jag har faktiskt svårt för att vara hemma, själv och inte göra något. det har hänt flera gånger att jag har börjat gråta av det t.o.m. och än så länge har det inte kommit någon ångets, så tummen upp för det.

lunchen idag bestod av en tallrik med havregrynsgröt. jag hade på vaniljyogurt, hallon och blåbär för att få mer sötma och smak. men om jag ska vara ärlig så var det inte särkilt gott. men jag hade aldrig gjort det innan, så jag var tvungen att pröva.
jag fick t.o.m lite huvdvärk av smaken som man hade kvar efteråt, så jag gick och tog ett äpple.


later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0