tossed it in the trash

hemma. åh så skönt det är att vara hemma. inget speciellt som har hänt. det är bara så otroligt skönt att vara hemma. jobb gick bra som vanligt. mamma hämtade mig kl 5, då körde vi och hämtade simon, sedan hämtade vi ut biobiljetterna, hämtade pappa. sedan därefter körde vi hem till jessica och åt middag och efterrätt.

kl 21.10 började bion, kings speech. tyvärr kan jag inte ge någon rättvis respons eftersom att jag råkade slumra till några gånger i slutet av filmen. men jag av det jag såg är den helt klart sevärd! det bästa med filmen är att den är verklighets baserad. det gör automatiskt att filmen är bättre på något sätt.

nej nu är jag så trött att jag ska tvätta av mig sminket sedan försöka läsa lite, men jag kommer nog att somna med boken på magen.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0