usch!

fan, detta har/är en bra dålig dag. roligt att träffa så mycket kompisar, men känner mig helt konstig i kroppen. skit ont i magen och uppsvälld också. är små irriterad och känner mig allmänt ful. är så trött på mitt hår så att jag vill klippa av allt skit. och what´s up med att det har börjat bli eletriskt? det har det aldrig varit förr.

fast att det är så kallt ute, blåser som fan så ska det bli skönt att träna. ta upp all min aggresivitet och bara kötta. hoppas att det går bättre idag på träningen än i tisdags.

sedan ska jag bara hem, duscha, lägga mig i sängen och läsa. imorgon kommer min man hem!

hoppas att ni har haft en bra dag, och känt er vackra. för det har fan inte jag gjort!

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0