what to do?

det jag gillar minst med detta att vara hemma i fyra timmar är att det inte finns något att göra. man kan inte hitta på något med någon, det hinner man inte. visst jag hade kunnat jogga idag. men när jag slutade idag så var jag så hungrig så jag gick (notera:gick) hem idag. gjorde min frukost. och hur gott/bra är det att jogga precis när man han ätit. man ska helst vänta någon timme. men då blir det för stressigt, med dusch, fixa sig och äta lunch innan jobb.

visst, jag vet att allt detta är bortförklaringar. jag hade visst hunnit att jogga. men vafan, jag är lat! nu får jag straffet att sitta här framför datorn i fyra timmar och få huvudvärk. ja för huvdvärk har jag!




later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0