WOW!

om jag måste välja ett ord till att beskriva filmen burlseque så är det, WOW! vilken energikick till film. om man gillar djupa filmer, om livets tråkigheter så är detta inte en film för dig. detta är en glad, äkta hollywood-film.

men jag behöver sådana filmer ibland. både jag och alex var så himla glada under och efter filmen. det första jag sa när jag hade sett den var, jag vill se den igen. direkt när vi kom hem sökte vi efter soundtrack till filmen. DÅ är det en bra film.

det som är roligt är att alex gilla den minst lika mycket som mig, så det är ingen typiskt tjejfilm.

nej, burlesque rekomenderar jag varmt om du gillar allt det jag skrev precis.

det som äver fascinerar mig är christina augilera. en sådan mäkig röst i sådan liten kropp. det är inte dåligt!




later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0