11e januari

hej på er glada. är ni glada? jag är halvt glad. är så frukansvärt sjuuk!! har haft feber, spytt ex antal ggr, feber frossa (fryser häcken av mig ena sekunden och svettas ihjäl den andra) dock är det liiiite bättre idag. har nog fortfarande feber, för att jag har ont i hela kroppen, HELA KROPPEN. bara någon rör vid mig känns det som om någon kniper mig riktigt hårt.

skulle egentligen jobba natt idag och imorgon men har ringt och sjukat mig så att jag kan vara hemma och ta det lugnt och bli frisk. vi åker ju på fredag och då vill jag vara frisk som en nötkärna!

sitter iaf med hårfärg i håret. naglna fixade jag igår och jag ska sola idag, ons och tors.

later

Kommentarer
Postat av: Alex ♥

Braa blogg , har läst igenom lite ! men skulle vara kul om du fick tag i en bättre design för att det skulle göra dig "populär" bland läsarna ! :D Good luck anyway !

2011-01-11 @ 16:02:35
URL: http://famemonster.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0