12e januari

ja, den dåliga updateringen beror på att jag är sjuuuk. har ingen insperation och ingen ork. igår lämnade jag lägenheten tre ggr och varje gång var jag borta i ca 20 min.
första gången var jag och solade. sedan mot kvällen iväg för att handla mat och tredje gången för att handla cola. annars sitter jag bara här hemma och försöker att bli frisk.

jag känner mig ytterliggare lite bättre idag. smärtan i kroppen känner jag inte av för tillfället. men det kände jag inte igår morse heller, men kom längre fram under dagen. så jag håller tummarna att det inte kommer någon smärta. men jag är äckligt förkyld.

jag nyser 10 ggr i minuten, jag snyter mig ex antal ggr i minuten. blir förvånad varje gång hur mycket snor det får plats i min näsa, ett under.

nu ska jag lägga mig brevid min man i sängen och mysa ett tag.

packlistan inför st anton. det är en hel del man ska ha med sig på en skidresa

fixade mina naglar i måndags och så här fina blev de. har aldrig varit med om en nagelbyggare var så noga som han var

detta är min outfit bild de senaste 3-4 dagarna.


later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0