26 januari

min födelsedag blev den bästa i min liv. det trodde jag faktiskt inte att den skulle bli. men så fel man kan ha, och egentligen, jag vet att jag har världens bästa pojkvän, så hur skulle jag kunna tro något annat?

alex kom till mitt jobb vid 18. när han ringde på dörren så tänkte jag inget speciellt. men vilken chock jag fick när han öppnade! han stog med pizza, blommer, paket och tårta i handen och sjöng för mig.
han hade med sig pizza från världens godaste pizzeria, pizzahut. han hade prinsestårta från ambrosia (GOD DAMIT, den godaste prinsestårtan jag har ätit!) och i paketet låg ett par skor som jag har suktat efter såå länge. och jag får inte glömma blommerna, rosa, så underbart fina.

nej dagen kunde faktiskt inte bli bättre.

en tråkig sak som dock hände var att mitt i natten fick jag urinvägsinfektion. ungefär vid tre tiden. var uppe och kissa (och skrek) en gång i minuten. grät nästan så ont det gjorde.
nu när jag kom hem så drack jag ett stort glas med citronvatten (ska vara jättebra mot urinvägsinfektion) och tro det eller ej, men det känns faktiskt bättre. så jag håller tummarna på att det försvinner snabbt.

än en gång, tack min underbaraste alexander. du är fan allt



later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0