29 januari

tänkte precis skriva, "fan vad jag älskar helg-frukost" men frukost här hemma är helgfrukost. när jag jobbar (förutom helger) så blörjar jag inte förrens kl 15 och då hinner jag och min man, med god marginal äta en lång och härlig frukost.
visst, det är ändå en känsla när det väl är helg, man är ledig och man sitter tillsammans med ett tändt värmeljus och avnjuter mitt favoritmål om dagen.

idag ska jag och mamma ha kalas tillsammans. hon fyller år trettonde och jag 25e. men eftersom att jag och alex åkte till österrike den 14e så ville inte mamma ha kalas när inte vi var hemma så det blev att vi slänge ihopa våra kalas.

min uppgift för ikväll är att göra efterrätten. jag älskar att göra efterrätt, men idag har jag ingen som helst aning om vad jag ska göra. jag har inte ens gått och handlat?! tiden börjar springa iväg lite smått så jag får ta tag i att börja leta efter något gott recept.



later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0