31 januari

godmorgon på er. har inte så mycket att komma med egentligen. ville bara säga att gårkvällen var jätte mysig. och att det var första gången i hela mitt liv som jag fick över 100 poäng i bowling (118 för att vara exakt)
efter bowlingen åt vi buffe, som var sådär faktiskt. det var en konstig blandning. min svensklärare på gymnasiet hade inte blivit glad, för där fanns ingen röd tråd. men mätt blev jag.

efter bowlingen åkte vi hem till georgeos och sevasti, där blev det tårta och kaffe.

när alex och jag sedan kom hem vid tolv var vi så trötta att vi somnade direkt. hade egentligen tänkt sätta på en film. men jag lovar, jag hade somnat innan förtexten var slut.













later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0