6e januari

idag är det dags för kalas nr 2. men idag firar vi både mig och alex och det är lars, carina och cornelia som kommer. jag älskar verkligen att ha gäster över, jag tycker att det är så himla mysigt.

måste berätta lite snabbt om min gårdag. jag och alex satt och lunchade på greekway. min mobil ringer och det är mr s DV som ringer och undrar vart jag blir av. jag blir som ett frågetecken eftersom att det inte är jag som ska jobba. de ringer sedan för sydassistans och säger att det står på schemat att jag ska jobba.
jag haft haft samma schema i snart ett år, så jag kan mitt schema och vet om att jag inte ska jobba. men mr s är fast på sitt DV, ingen som kommer och hämtar honom, så jag blir inbeodrad att jobba.

det visar sig sedan att hon som ringde från sydassistans hade haft det gamla schemat, där det står att jag jobbar denna onsdagen (vi tog bort denna onsdagen från mitt schema och la till den till nästa veckar). så felet ligger hos vår handledare som har gett sydassistans jourperson det gamla schemat.

får fett betalt för de passet jag jobba inatt, så man får ser det från den ljusa sidan. men fy fan vad lack jag var igår.

till lite ljusare saker, var hos sussie i tisdags och åt jättegod kyckling, till det blev det två glas vin.



later

Kommentarer
Postat av: josse

men camilla! lägg inte in såna fula bilder..ta bort den!

2011-01-07 @ 11:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0