b-day

idag är det ingen vanlig dag för idag är det min födelsedag hurra hurra HURRA.

fan idag blev jag 21 bast. fan,börjar känna mig gammal. snart är man halvvägs till 50. hittils har mitt år som 20 åring varit det roligaste året i mitt liv. men året som 21 åring började med en resa till st anton som jag aaaaldrig kommer att glömma, så fan. 20 året kommer få konkurans från 21 året.

nej jag ska inte supa mig aspackad idag på min födelsedag. om sanningen ska fram börjar jag jobba om en timme och 20 minuter. jobbar tills imorgonbitti.

men älsklingen min kommer att komma upp till jobb och tillbringa kvällen med mig, och det är ändå honom jag vill tillbringa denna dagen med, så ja, det kommer att bli en perfekt födelsedag!



later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0