bittersweet

åh detta är så bittersweet så att det inte finns. jag har nog haft den roligaste veckan i hela mitt liv. helt ärligt! jag kan kanppt festå det, jag kan kanppt samla alla roliga minnen i min hjärna. jag kan verkligen inte sammanfatta denna resan med ett ord. tur att det finns kameror, jag har 888 bilder från resan.

om jag ska sammanfatta resan med några ord är det, skratt, skidor, sol, sex, sprit, karatefyllor, alldeles för lite sömn, festande, vänner, kärlek.

har som sagt 888 bilder, så det blir att jag lägger upp lite bilder då och då.

min kropp har inte återställt sig alls. jag är så seg och så trött. somnar bara jag lägger ner mitt huvud någonstans. drömmer sjuka drömmar. min hjärna och kropp festår inte vändningen.

det är så bittersweet att vara hemma. så otroligt skönt att bara vara med alex. sova i sin egen säng, få träffa hulken. men samtidigt kan jag nästan börja gråta när jag tänker på att resan är över..
det är dessa stunder jag jobbar för, dessa stunder jag lever för.









later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0