fotboll

så nu har jag gjort mitt första fotbollspass på några veckor. fy fan vad härligt det var. visst var det tungt, men det visste jag att det skulle vara. första halvan hade vi vanlig fotbollspass. sedan andra halvan hade vi styrkepass. styrkepasset dödade mig lite smått, men var så underbart härligt när det var färdigt.

ska försöka komma igång med träningen igen, eller träningen, jag menar med joggningen. har inte varit ute och joggat sen snön kom. nu är den inprincip borta, så nu får det vara dags..på måndag.

sitter i skrivande stund med ansiskmask, ny duschad, ny scrubbad och känner mig som en ny människa. ska sedan gå och lägga mig. börjar kl 8.30 imorgon och ska nog cykla. om nu min cykel fungerar efter den tuffa vintern.



later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0