GRATTIS

vet inte vad jag ska börja med att säga. men jag väljer det som betyder mest för mig. grattis på födelsedagen mitt hjärta, mitt liv, mitt allt. sedan till er andra, ett gott nytt år. lämna det dåliga med året som har gått och ta med det goda till det nya, och gör det ännu bättre!

min nyår, ja den var nog den bästa jag har varit med om. jag hade så fruktansvärt roligt hela kvällen. mat, dans, vänner, mer mat, kareoke, ännu mer dans, skratt, kejderökning, alcohål. you name it. festade till sex på morgonen, det är så ett nyår ska vara!

ikväll blir en lugn dag. ska kolla på ivenho (stavas?) med min födelsedagsgris. sedan ska jag duscha, och sedan hem till pappa för att äta middag.

mim klänning kommer från topshop. köpte den i somras, men har inte användt den. så den blev pörfa!





later

Kommentarer
Postat av: josse

asså camilla! ta bort den första bilden ser jättetjock ut el ja..skit ful, ta bort den!

2011-01-03 @ 22:14:00
Postat av: josse

ta bort den första bilden, riktigt ful...tjockis!

2011-01-03 @ 22:16:40
Postat av: Lauritzalice

Excellent site.

2011-10-21 @ 10:55:55
URL: http://lauritzalice.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0