..liten kaka

baka,baka, liten kaka.

håller på att baka här hemma nu. det får bli blåbär/hallonpaj ikväll. det är nog min favorit efterrätt. men (egoistiskt) det ska helst vara den som jag gör. jag gör ju den exakt som jag vill ha den. och helt ärligt, vad är egentligen godast i en paj. just det! DEGEN! så i mina pajer är det mycket deg (tyvärr inte deg som pengar..)

när pajerna är klara så ska jag börja göra mig iordning. hår, makeup, kläder, ja det vanliga. som tur är vet jag redan hur jag ska ha mitt hår och jag vet vad jag ska ha på mig. om jag hinner och kommer ihåg så ska jag lägga upp en bild.


kavlar deg. lättaste, smidigaste sättet, så varför inte?





later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0