Back on track

sovit, regn, mensvärk, middag, choklad och gossip girl. så har min dag varit än så länge. men om en timme ska jag iväg på något som jag har inte har gjort på väldigt länge, men saknat varje dag.

ska iväg och träna fotboll! anledningen till jag slutade var för att jag trodde att jag skulle flytta upp till kalmar. men nu när det inte blir av så såg jag ingen anlening till att inte gå tillbaka. älskar fotboll och vårt lag är helt underbart.

fast vill inte ens tänka på hur min kondition kommer att vara. ända sedan jag sluta på fotboll har det mest varit fest och rökande. inte ens gått en runda har jag lyckats med. håll tummarna för mig.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0