jobb

är inne i en jobb-period. fast bara en dag kvar. sedan har jag jobbat mån, tis, ons, tors, fre, lör, mån (går av tisdag morgon). så det ska bli skönt med ledigheter!

efter jobb idag så cyklade jag hem till pappa för vår traditionella söndagsmiddag. har ätit så kopiöst mycket. är så mätt så att jag inte ska ta vägen (är lika mätt som elysee i fredags, då kan vissa va er förstå hur mätt jag är!).
men jag måste erkänna, gillar det ändå lite!

fan vad tråkig en blogg är utan bilder. så förlåt. vet att jag nämner det i alla inlägg jag skriver nu för tiden. men jag vet själv hur mycket roligare en blogg blir med bilder. spelar ingen roll vad det är för bild. kan vara på en jävla toalettrulle, I don´t a fuck, bara där är något!

ska ta en sista cigg, sedan slänga mig i sängen och plugga körboken!

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0