lördag 2/7-2011

hej folket. har inte alls hunnit att skriva något här det senaste dygnet. efter jobb igår cyklade jag hem och käka lunch. sedan mötte jag jessica utanför mobilia. sen dess har allt gått i ett tills nu.

mycket har hänt det senaste dygnet! köpte två par nya skor igår när jag och jessica bara snabbt skulle in om på scorette för att handla skor inlägg till mig (jessica kom också ut med två par..)

sedan var det grillning/förfest hemma hos josse. sedan utgång med josse, sally, sara och sara. blev båten och det är jag glad över för jag hade sjukt roligt!

sara, sara och sally stack efter ett tag. så jag och josse hade bananas på dansgolvet. mot slutet började vi snacka med en viss person. mötte honom efter mycket om och men på stortorget, men visade sig vara en riktigt malaka! han kunde verkligen inte ta ett nej som ett svar. åkte taxi hem, vet inte när jag var hemma. hade alex i telefonen hela tiden och så all min agression fick han. förlåt honeypie.

vaknade vid 10. fixade lite små saker. bland annat att färga mitt nya löshår som jag fick köpa av jessica. sedan hämtade mamma mig så körde mamma jag och jessica (nu min syster då) ut till nova lund. hittade en så sjukt fin långklänning. den var inte ens dyr heller!

är hemma hos mamma nu har precis tryckt i mig en stor jävla gyros och är så mätt så att jag inte vet vart jag ska ta vägen! ska sova här inatt så blir en lugn och billig lördagkväll. det behövs för jag är så jäkla pank. men ändå så fortsätter jag att shoppa. måste blir bättre med det!

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0