Måndag 3/7-2011

varför är det nästan alltid så att när man känner att man verkligen borde somna, att man nästan känner sig lite stressad över det för att man vet att man inte kan sova i så många timmar. då kan man inte somna! vet inte hur längre jag låg och vände och vred igår innan jag efter någon timme lyckades somna. och sedan är det ju så när man blit väckt av väckarklockan, det är alltid då det känns som om man sover som djupast.

har varit uppe ett tag, ville gärna hinna piggna till innan jag ska iväg på körskolan.

vill tipsa er om en sak. clinques kräm rouge, fast ha det på läpparna. jag köpte ett "startkit" till mamma i födelsedagspresent (då från clinque) så fans där ett kräm rounge. sedan nu när jag var hos henne i helgen så såg jag att det stog kvar i badrumsskåpet. jag frågade mamma om jag fick det och det fick jag. jag testade att sätta det på läpparna och damn! jag gillar det! färgen heter 05 shy blush.

såhär ser jag ut nu på morgonen iaf. clinques kräm rouge på läpparna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0