torsdag 28/7-2011

åter igen har det blivit ett långt uppehåll mellan inläggen. men faktiskt är det inte mitt fel denna gången heller. har inte haft internet de senaste dagarna. ändå får man en räkning av telia med fullt pris. hur och varför gör de så? de har till och med sagt att det är deras fel, sedan har de ändå mage till att ge en räkning på fullt pris. inte bra telia!

de senaste dagarna har bestått av fest (lör och måndag, båda dagarna på etage) och jobb. är ledig idag, sedan jobbar jag fre, lör, sön och mån.

dagens planer är fortfarande oklara. händer inget spec så kommer jag ringa mamma och höra vad hennes planer är idag. hon har ju semester, så man kan alltid hänga där. bättre än att vara ensam hemma. hatar att vara ensam hemma.

sugen så fruktansvärt mycket på att ta med kameran nu för tiden. så tyvärr har jag inte några nya bilder alls..

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0