Why can't life always be this easy

körningen gick super idag. kändes bra i hela kroppen och det viktigaste, det tyckte min kör lärare också! gjorde lite panikbromsningar. inte för att skryta nu. men vi gjorde det två ggr och han sa att han brukar hålla på i 15 minuter med vissa av sina elever. antingen vågar de inte gasa upp tillräckligt eller så vågar de inte ställa sig på bromsen.

men sedan är det fortfarande saker som jag har en bit kvar att öva på. t ex jag kör alldeles för fort! jag måste kolla upp bättre och se "faror" som kommer (t ex rundeller, rödljus..) sedan har jag en viss tendens att tyckta ner kopplingen för mycket.

men som sagt, idag kändes det riktigt bra!

later

Kommentarer
Postat av: Annie

hihi så länge jag har underhållt mig med din blogg nu... men åååh det är jätteskämmigt att säga vem det är. men jag ska säga vem det är.. mm.. <3

2011-07-04 @ 18:39:55
Postat av: Camilla

ÅH ja annie jag vill veta vem det är!! känner jag människan? <3

2011-07-05 @ 09:15:16
URL: http://camillakarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0