1a juni 2011

blev en snabbis till gymmet idag efter jobb faktiskt. länge sedan jag var där sist. 4 veckor tror jag det är. har inte alls varit sugen på det.

var där inte alls länge. jag började med att jogga 2 km. sedan körde jag mage och armar. sedan avslutade jag med att jogga 3 km. that´s it. men blev faktiskit svett! spec efter de tre sista km. det är bara att inse, jag kommer nog aldrig att bli lika vältränad som jag en gång i tiden var. har varken viljan eller lusten.

men ibland är det bara skönt att gå dit, musik i höronen på högsta volym och rensa tankarna.

hade på mig mina nya träningsbyxor som jag köpte i london. sådana här saker, träningsbyxor, linnen, skor var mycket billigare i london.

linne från stadium


nu blir det dusch!

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0