burlövs center

blev ca två timmar i solen idag. en timme på rygg och en på mage. satan, idag har man fått färg. men tyvärr är det mestadels rött. svenne-pigment.

ringde mamma och hörde vad hon hittade på idag. hon skulle iväg och shoppa med jessica, så bestämde att hon skulle hämta mig med. när jag kom upp till lägenheten ringde alex. satt och snackade en stund. helt plötsligt plingar det i min telefon, då är redan mamma här. där sitter jag i bikini. blev snabba ryck.

hämtade upp jessica och körde till burlövs center. fika, och lite shopping. fick med mig två sorters tabletter. sol tabletterna som josse använder. och en sort som ska vara bra för huden.

nu är jag hemma och ska göra iordning mig för fika + bio med tjejerna.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0