coca cola

intensiv dag minst sagt. upp till stan med jessica. en smothie med henne. stackaren kan ju inte öppna sin mun så fick bli flytande fika idag. gick runt och strosade. hittade en "klänning" och ett linne. men jag ska lämna tillbaka klänningen för att den var way to big och inte alls lika fin på som jag hade föreställt mig det. men linnet var tummen upp!

cyklade sedan bort till körskolan. gick väl inte så bra idag. det är så mycket att ta in så att det nästan blir för mycket. läraren tyckte dock att det gick helt okej. och han sa även att nu ibörjan så kommer det gå upp och ner med djupa dalar och höga toppar innan man får ett riktigt flyt. det är bara att kämpa vidare!

men jag fickparkerade idag för första gången i mitt liv och om jag får säga det själv så gick det super. han var inponerad!

tog sedan bussen ut till nathalies pappa. hela familjen chafchak var där. första gången jag fick se hennes syskonbarn. så jävla söta. famlijen chafchak är nog den sötaste familjen i världen. alla är så fina (både utseende och insdan). där fick jag mat och höra om NYC resan.

hemma nu. är trött i ryggen, uppsvälld mage. men jag har ett glas coca cola framför mig så det väger upp lite. 

sammanfattning: en bra ledig dag!

och tack för skorna nathalie!

later

Kommentarer
Postat av: chuff

U're very welcome!

2011-07-01 @ 22:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0