här var det glest

ja jag har inte skrivit på några dagar nu. vet egentligen inte varför, har bara blivit så av någon anledning.

igår fyllde nathalie 21, var först hemma hos henne och frans i lund sedan satt vi på lunds tågstation i ca 40 minuter för att tågen var försenade. när vi väl kom till malmö så gick vi till KB. där var det smockat med 16 åringar. tycker inte om KB 18! aldrig mer. jag och alex stack efter bara en timme ca. vi har ju druckigt och festat i en vecka irad nu, så kroppen strejkade väl lite.

sov ändå till 12, vaknade av att magen kurrade. alex ligger fortfarande och sover. ska överraska honom med att vika all tvätt (tvättade igår).

planerna för dagen.. ja ingen aning.

har tyvärr inga bilder alls. glömde min kamera hos viktor förra fredagen. han tog med den till nathalie igår och guess what. då glömde jag kameraladdaren hemma hos nathalie!

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0