himlen är oskyldigt blå

godmorgon. Gud vad skönt det var att sova ut idag. jag la väl mig vid ett igår och sov ända till 11, 10 timmar, det tackar jag för.

vaknade upp ganska hungrig (konstigt med tanke på vad jag käkade igårkväll) så fixade frukost direkt. men när jag väl såg maten så var det precis som att det räckte. hunger känslan försvann. men jag lyckades stoppa i mig två mackor iaf. sitter fortfarande med mitt te och njuter av att bara vara hemma.

idag är det back to business, jobbet kallar kl 15. men det känns inte det minsta jobbigt att gå dit. för när jag går av passet imorgon bitti har jag 18 dagars ledighet. har inte planerat ett skit så det blir bara en massa härliga impuls dagar.

tack tjejer och grabbar för en underbar helg!

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0