It's time to make a change

slapp dag som ändå har gått i ett. det är väl så man kan sammanfatta denna dagen. lyckades bra med städningen om jag får säga det själv.

gick sedan bort till gullvik för att hämta min cykel hos tobbe. sedan hem till pappa. satt där och snackade med honom. åt även lunch där. efter någon timme så hämtade mamma mig. jag, mamma, claes och jessica körde först till ilva och sedan till ikea. jessica skulle ha lite saker till hennes lägenhet.

middag hos mamma. sedan final BB mys hemma hos amanda med jessica stina och sallsan. mår smått illa av allt jag har ätit ikväll. men det gillas.

nu får det räcka. nu orkar jag inte mer. nej nu är det fan dags för förändrig. orkar inte ha mitt liv såhär för tillfället. blir så trött, ledsen, arg och gläjen försvinner sakta men säkert. det är bara jag som kan ändra på det och nu är det på tiden att den ändringen sker. annars vet jag inte hur det hela kommer att sluta. It´s time to make a change.



later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0