KB

mötte upp jessica på möllan där vi satte oss och käkade varsin "grekisk" kyckling. satt och snacka en massa skit om allt inprincip. efter ett tag kom både sally och amanda. satt bara chilla, mös av vädret, sällskapet och det fina vädret såklart.

vid 12 började jag bege mig mot gullvik. tobbe hade herrmiddag. men jag lyckades ändå lirka in mig i gänget. fast va inte hos tobbe så länge. en timme kanske. då tog vi taxi till möllan. fick gå med simon för ingen orkade gå med honom. as kalas som han var (jag var också ganska på det om man säger så..) simon stannade och snackade med alla människor som vi mötte.

kom in på kb. och det var en av de roligaste gångerna på kb. om inte den roligaste. satan i gatan vad kul jag hade. dansade så att svetten sprutade från alla håll och kanter. det var verkligen bra musik igår för att vara kb. allt från beyonce till MJ.

tog taxi hem strax innan fyra. de stänger fyra och pallade inte stå i köer för att komma ut. så sticker man en kvart innan så slipper man allt de.

nej det var verkligen en lyckad kväll igår!









later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0