lördag 3/6-2011

jag vet inte ens hur jag ska börja återbättra gårdagen om jag ska vara ärlig. så antagligen så kommer detta bli flummigt. håll i hatten!

var hemma hos pappa och grillade. jessica kom också och fick mat. väl berusad cyklade jag och jessica till sofielund där vi mötte josse och sussie. väntade en stund på sallsan. sedan gick vi på för festen. kanske inte var världens drag. men det är ju vad man gör det till. så vi (jag..) började dansa. fler och fler hakade tillslut på i dansen.

efter någon timme cyklade jag sally och jessica till cuba kafe (de andra tog taxi). sallsan som var as kalas skrek på alla människor hon cykla förbi. själv cyklade man 10 meter bakom och låtsades som att man inte kände henne. (haha du är söt sallsan!)

det var ganska mycket folk på cuba kafe. men det var roligt. inte för att man kan dansa salsa, men man kan ju alltid låtsats att man kan.

träffade ett gäng greker som gick ner på knä för att jag skulle övertala alex att börja på brottning igen. aja, en av de sjukaste kvällarna jag har varit med om.

träffade grekerna igen på vägen hem och de tyckte synd om mig för att jag var ensam, så de följde mig nästan hela vägen hem.

och förresten. det var en grek som ville gifta sig med mig. jag tackade artigt nej till förslaget. men han sa om han vinner över alex i brottning på ska vi gifta oss. så alex. nu gäller det fan att vinna!

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0