Lost point, want a joint, show me how to treat a John

åh det är så jäkla varmt i lägenheten. sitter bara i ett nattlinne men känner ändå hur klibbigt det är, MUMS! vaknade vid 10 och käkade frukost. sen dess har jag bara legat i soffan och kollat på O.C. skönt att bara ta det lungt, fast önskar att vi hade haft en AC.

vid tre ska jag möta upp gamla petri gänget nere vid västra hamnen. astrids föräldrar äger resturang Salt & Brygga, så vi tar väl varsin kopp kaffe där och snackar skit. lite nostalgi nu när man igår såg alla studentflak där det stog St Petri. för tre år sedan var det jag som hoppade runt på flaket och hade Time of my life. hade inte velat gå tillbaka i tiden. jag älskar mitt liv så som det är just nu. men jag måste vara ärlig att säga, fy satan vad roligt det var!

emma, sofia, kicki


later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0