Midsommar

god morgon. sov länge inatt. från ungefär halv ett till halv 11. hoppas att det håller i sig att jag kan sova om nätterna. brukar annars vara att jag sover dåligt när alex är borta, we´ll see.

midsommar idag. alla ni här säkert roliga midsommar planer med fest och sto hej. själv ska jag.. jobba. detta är min första midsommar sen jag föddes som jag inte ska fira. de flesta av mina nära och kära ska inte vara i malmö, vissa är i smögen och vissa ska vara utanför eslöv, så det är lite svårt att ta sig till de. men men får tänka på pengarna, man tjänar ju bra denna helgen!

18 dagars ledighet bara sprang iväg, klockan har gått på hel spinn. 14 dagars ledighet med alex ska vi inte ens snacka om. har aldrig varit med om dess like. om det bara hade gått lika snabbt när han var borta. sedan hade tiden kunnat stanna när han var hemma.

ha en fin dag.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0