Oh my Mary Jane

ledig helg. jag hoppas att solen, värmen och känslan håller i sig!

hade en underbart fin kväll med mina hallon igår. fikade först och sedan var det godis kräng framför en rulle på bioduken.

tidig morse, jobbet kallade. hade en tjej som gick brevid mig och hon var jätte trevlig. hur lätt som helst att prata med. så timmarna flög iväg.

efter jobb så mötte jag upp astrid emma och kicki för en picknick i kungsparken. blev ett glas rosé som grädden på toppen. nu är jag hemma om för att byta om, sminka mig för att sedan ta med hulken till pappa. där bjuds det på grillat ikväll med tjocka släkten. sedan ska jag möta upp hallonen för utgång eller något likande. detta börjar bra!










later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0