onsdag 29/6-2011

hemma från första passet denna veckan. två to go (idag och på fredag) sedan har jag bara en dag kvar att jobba (måndag) sedan är det återigen semester.

sov dåligt inatt. eller kunde inte somna rättare sagt. det var en "partybåt" i kanalen med massa 40+:are som sjöng (vråla) i sina fina stämmer till klassiker som summer of 69.. så med andra ord är jag väldigt trött. men vill inte lägga mig och sova, för då kommer jag nog inte kunna somna ikväll heller.

sjukt fint väder idag, 30 grader står det på visaren. borde kanske gå ut och lägga mig i solen och få lite sommarfärg. men inte ens det orkar jag. mensen kom idag så allt känns bara blä.

dagens frukost (alla dagars frukost)


later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0