Perti girls

idag var jag duktigt och gick ut och promenerade i en timme. det var längesedan jag rörde på mig, kan inte ens komma på när det var..

fint väder i malmö idag. har saknat värmen. som man alltid säger när det är en varm dag, hoppas att värmen är för att stanna. jag vill ha en fin svensk sommar. nu när det inte blir någon greklands resa (spara pengar till kalmar) får man ju hoppas att man kan njuta av sommar här hemma.

idag kommer petri tjejerna (och diverse pojkvänner) över för middag. så jag ska in och handla mat och liknande saker nu. såg även en fin kavaj i skylt fönstret på HM. ska se om den finns inte på mobilia, håller tummarna!

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0