Tomorrow, tomorrow, you are always a day away

herregud vad jag längtar tills imorgon. det är helt galet. hur kan tiden gå så sjukt långsamt när man bara vill att den ska flyga iväg? och varför springer alltid tiden iväg när man vill att den ska stanna?

fick mitt hår färgat vilket alltid är skönt. mötte upp amanda på mobilia, hon skulle handla studentpresenter. hann med en fika också. amanda, du är så fin och jag tycker om dig SÅ mycket. spanien i mitt hjärta!

blev glatt överraskad när jag såg att skatte pengarna hade kommit. nu är jag rik, men ändå så fattig. alla pengar ska gå till körkort och till min och alexs greklandsresa. så det är inte att jag kan shoppa upp vart enda öre som förre året, those was the time!

nej nu ska jag röka till alex kommer hem, 17 timmar och 30 minuter!



later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0