underbar dag

hade verkligen en helt underbar kväll igår. jag och min finaste man åt buffé på st marcus vinkällare och delade en flaska vin. man åt verkligen till stumpbyxorna spände. de har ju allt på den buffén. kall rätter, varm rätter, efterrätts buffé och en ostbricka. orkade inte ens ostbrickan. och då är ost ändå en av mina favoriter i världen.

efter resturangen satte jag och alex oss på en resturang/bar och tog varsin öl för att vi skulle vänta på att simon skulle komma. när han kommit tog vi bussen till ölcafeet. då anslöt sig fille också. blev några öl där med.

sedan stängde uteserveringen, då gick vi in och hade dart tunering. vann faktiskit en omgång (stolt!). när de sedan strängde vid ett så tog jag och alex taxi hem.

vaknade vid 11, fortfarande mätt! sjukt att man fortfarande kan vara mätt. det är ju ändå 16 timmar sedan man åt..

mannen min ligger fortfarande och sover. vi har inget planerat idag så kan låta honom sova ett tag till.

dum som jag är så glömde jag kameran hemma, så har tyvärr inga foto från denna underbara kväll =/

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0