We have a promise made

fan vad lack jag var på mig själv igår. så lack så att jag kunde hoppa från balkongen (kanske inte.. men nästan) varför varför? varför gör jag så mot mig själv. varför klarar jag inte detta. det ÄNDA jag vill, men ändå går det inte.

nya tag, nya möjligheter, ny motivation. en motivation som jag vet att jag kommer att klara detta. den ända motivationen som aldrig kommer få mig att tveka. för om jag inte klarar detta så lämnar alex mig. ja, ni läste rätt.

det är inte lönt att ni frågar vad det handlar om. för jag kommer inte säga det till någon. detta är en sak mellan mig och alex. så gör mig en stor tjänst. fråga inte.

men jag oroar inte mig, för jag vet att jag kommer att klara det. jag behövde den sparken i baken!

och ni behöver inte oroa er, det är inte dåligt mellan mig och alex. det är bättre än någonsin. jag älskar honom över allt och han älskar mig exakt lika mycket. det var min ide allt detta, för jag behövde det. det är den ända som inte får mig att tveka och det ända som kommer få mig att lyckas.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0