You'll never make me stay

nu orkar jag inte sitta hemma längre. det är redan en sådan deprimerande dag (ja, fast semester..)  så nu måste jag hitta på något.

ska upp och möta sussie och josse i stan. de skulle leta efter student present. och om jag känner oss rätt blir det nog en fika också.

sjukt svårt att bestämma sig vad man ska ha på dig idag. inte lika varmt som de andra dagarna, men sjukt kvaft.

blev byxor och skärp från zara, linne från gina tricot

vet inte varför jag har handen i byxorna?



later

Kommentarer
Postat av: Sally

snyggis camilla!

2011-06-07 @ 23:18:15
URL: http://sallypard.blogg.se/
Postat av: amanda

DU ÄR SÅ JÄÄÄÄÄÄÄVLA SNYGG, VILL DÖ! :) <3

2011-06-07 @ 23:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0