And if you wanna hear the rest baby listen to the story as it goes on.

faktiskt inte mitt fel att det inte har blivit så mycket bloggande idag. innan så låg blogg.se ner när jag skulle lägga upp min outfit bild och sånt.

dagen har varit underbar. vilket väder, men blåsten!? what´s up med den liksom. jag och viktor satte oss på pronto på lillatorg. de har ju fått upp uteseveringarna på de flesta ställena på lilla torg. mellow yellow bland annat som har stora parasoller. och när vi satt och lunchade så lyfte en parasoll. och det är inte de små parasollerna om vi säger så. en killa fick hoppa över räcket och ta tag i den. annars hade vi haft en flygande parasoll över malmö idag.

nej nog snackat, ni får dagen i bilder i stället:

facelook. läppstiftet är från estee lauder och är helt underbart. det torkar inte ut läpparna och de sitter på bra hela dagen

kofta från MQ, you have seen it before. men den är lovely

pronto, lilla torg

viktor köpte denna snygga tröja från MQ



later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0