bodybuilder

hemma från gymmet och frukosten ligger fint i magen. tränade hela passet med alex idag. annars brukar det vara så att han gör sina saker och jag gör mina. men jag kan inte alls många övningar. det jag kan är bara vissa maskiner, blir lite drygt att köra samma sak om och om igen.

blev nästan bara överkropp idag, dvs armar, rygg och bröst. kommer att ha fett med träningsverk imorgon (om inte redan ikväll). men det känns bra. kan mycket fler övningar nu. mest med fria vikter.

om ni tränar på friskis på gym hör gärna av er om någon av er vill träna tsm med mig :). alex åker ut och jobbar imorgon och det är roligare att träna med någon.

Frukost tips:
nu för tiden äter jag detta till frukost. en skål med müsli och flinger med kanel och en macka med ägg och kaviar

müslin AXA berries

med kellog´s fullkorn. svin gott att blanda denna och AXA berries. detta äter jag med a-fil


later


Kommentarer
Postat av: Sally

Jag har kort där men tittar inte in i gymmet så ofta, men det kan ju ändras på ;)

2011-04-01 @ 04:31:49
URL: http://sallypard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0