bye bye koffein

jag är laktosintollerant. det har jag vetat ett tag. så nu har jag alltid laktosfri mjölk i t ex kaffe, eller mina laktostabletter som man ska ta inna man äter/dricker något med laktos. men senaste tiden, eller rättare sagt alltid så har jag blivit så himla uppsvälld när jag har druckigt kaffe med mjölk (har alltid mjölk i) men då har jag ju trott att det har berott på laktosen i mjölken. men har ju som sagt slutat med laktos men blir ändå skit uppsvälld av kaffet, och ont i magen får jag också.

kan det vara så att min mage inte klarar av kaffe, börjar nästan ana det. ska sluta med kaffe i ett tag och se om det blir någon skillnad. det kan ju också vara något jag äter. we´ll see. men jag vet en sak. jag kommer att sakna mitt kaffe.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0