fredag 25/3-11

bättre sent än aldrig, visst? har verkligen inte suttit ner en sekund idag. dagen har gått i ett.
dagen började med jobb. blev lite kaiko, fick för mig att jag började kl 9 (vet inte varför?) så påväg till jobb kom jag på att jag började halv 9. fick springa hem igen så alex fick körda mig.

när jag slutade så kom alex och mötte mig. gick och åt lunch på casa mia. efter det blev det en runda i stan. fick hem en kjol och ett linne. handlade även present till corre som fyller år om någon vecka.

sen bar det av mot ekohallen för att handla en limpa cigg och sedan till willys för att storhandla. hem om och lämna varorna och sedan hem till alex mormor och morfar för middag och efterrätt.

kom hem för ca en timme sedan. har kollat dagens avsnitt av BB. nu säng, är så trött i kroppen.

imorgon händer något spännande, så håll utkik i bloggen!

skjorta HM, byxor bikbok




later

Kommentarer
Postat av: Sally

du är fin!

2011-03-26 @ 07:55:56
URL: http://sallypard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0