gårdagen

det hela började med att josse kom till mig vid 17:30. då gick vi och handlade all tacomat. sedan hem. då började vi med att hacka grönsaker och steka köttfärs OCH sminka oss. yes, we are laidies. musiken var på högsta volym såklart. vi dansade, skrattade och sjöng.

vid 19:30 kom mica och emla, vi satte oss och käka direkt när de kom. då började jag att ta fram cider till mig själv. vafan, detta är min lediga helg, jag har jobbat som ett svin. jag behövde den alcoholen.

efter middagen satte vi oss framför TV´n och kollade på melodifestivalen. eller, kolla och kolla, vi satt mest och snacka och kommenterade vad folk hade på sig.

därefter blev det en snabbis till coop forum för emla och mica ville ha naturgodis. hem för ännu mer alcoholinnehav, nu började också josse släppa på alcoholen.

vid 22:30 drog vi oss mot big bowl. bowlade och jag och josse beställde in dricka till oss. jag vann första rundan! sedan spöade mica oss big time den andra rundan.

ville verkligen inte hem. jag hade alcohol i blodet och dansfeber i kroppen. men hem blev det. låg och pratade med alex i telefon, full, danssugen. men efter att vi hade snackat somnade jag ändå ganska snabbt.

vaknade redan vid nio idag. men jag har inte varit så aktiv idag kan jag säga. har lyckats plocka undan lite här. fått i mig frukost och gått en liten runda med hulken. but, that´s just about it.

nu ska jag fixa till det sista sedan slänga mig i soffan och glo på TV.

tröja/blus BIKBOK, öronhänge glitter


kålhuvud















later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0