healing

fuck. har inte mått bra idag. det blev bara värre och värre under tiden gick på jobb. som tur är så är mitt jobb så pass lugnt så att jag klarar av det. om jag inte hade haft det jobbet jag har så hade jag garanterat sjukat mig.

när jag kom ut i friska luften kändes det faktiskit lite bättre. gick in på mobilia för att handla hem lite till mig och handsprit till jobb. gick inom HM och hittade två saker som fick följa med mig hem.

nu ska jag vara så duktig att jag ska laga mat som jag ska ha med mig till jobb lör och sön. HURTIG!

en av sakerna som fick följa med mig hem. detaljs! plagget får ni se när det används

tantvarning på denna klämman som också fick följa med mig hem från HM idag. men det finns inte någon bättre klämma som håller upp hela håret. tummen upp för tantklämman!

världens godaste pink lady äpplen fick också hänga med


later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0